Public Relations




Na wstępie chcielibyśmy wytłumaczyć czym jest Public Relations (PR).
Public Relations to świadome, zaplanowane i długotrwałe pielęgnowanie stosunków z bliższym i dalszym otoczeniem, prowadzące do pozyskania jak największej liczby klientów i zwolenników. Działania PR wymagają stałego kontaktu i dialogu z otoczeniem, aby kształtować jego stosunek do organizacji. Działania kształtujące wizerunek organizacji nie są celami krótkotrwałymi, najczęściej są to okresy średnie (1-3 lata) lub długie (3-5 lat) i są skoordynowane ze strategicznym planem.Jak już można się domyślać PR ma bardzo wiele wspólnego z Polityką społeczną.

Swoimi zabiegami wspiera jej działanie, pomaga jej w rozwoju i promuje ją w społeczeństwie. Doskonałym przykładem na to może być kampania społeczna realizowana w ramach Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014 - 2020 dotycząca bezpieczeństwa osób starszych.

W ramach prowadzonej na zlecanie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  kampanii społecznej powstał spot telewizyjny, którego celem jest zwiększenie świadomości społecznej na temat bezpieczeństwa osób starszych. Sprawia to, że kampanie społeczne potrafią chwytać za serce i trafiać w punkt. 

PR uświadamia, dba o dobre imię, utrzymuje dobre relacje, buduje wizerunek, monitoruje media, bada rynek i wie jakie trendy aktualnie na nim panują. Działa on na wielu płaszczyznach: telewizja, gazeta, radio, tak naprawdę otacza nas z każdej strony i nie zawsze jesteś tego świadomy...

Dzięki Public Relations rozwiniesz swoje kreatywne myślenie, umiejętności miękkie, uczysz się publicznie przemawiać, a przez zajęcia w naszym studiu telewizyjnym przebywanie przed kamerą nie będzie wywoływać u Ciebie dyskomfortu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz