Public Relations
to świadome, zaplanowane i długotrwałe pielęgnowanie stosunków z bliższym
i dalszym otoczeniem, prowadzące do pozyskania jak największej liczby klientów
i zwolenników. Działania PR wymagają
stałego kontaktu i dialogu z otoczeniem, aby kształtować jego stosunek do
organizacji. Działania kształtujące wizerunek organizacji nie są celami
krótkotrwałymi, najczęściej są to okresy średnie (1-3 lata) lub długie (3-5
lat) i są skoordynowane ze strategicznym planem.Jak już można się
domyślać PR ma bardzo wiele wspólnego z Polityką społeczną.
Swoimi zabiegami
wspiera jej działanie, pomaga jej w rozwoju i promuje ją w społeczeństwie. Doskonałym przykładem na to może być kampania społeczna realizowana w
ramach Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014 -
2020 dotycząca bezpieczeństwa osób starszych.
W ramach prowadzonej
na zlecanie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej kampanii
społecznej powstał spot telewizyjny, którego celem jest zwiększenie świadomości społecznej na
temat bezpieczeństwa osób starszych. Sprawia to, że kampanie społeczne potrafią
chwytać za serce i trafiać w punkt.
PR uświadamia, dba o
dobre imię, utrzymuje dobre relacje, buduje wizerunek, monitoruje media, bada
rynek i wie jakie trendy aktualnie na nim panują. Działa on na wielu płaszczyznach: telewizja, gazeta, radio, tak naprawdę
otacza nas z każdej strony i nie zawsze jesteś tego świadomy...
Dzięki Public
Relations rozwiniesz swoje kreatywne myślenie, umiejętności miękkie, uczysz
się publicznie przemawiać, a przez zajęcia w naszym studiu telewizyjnym
przebywanie przed kamerą nie będzie wywoływać u Ciebie dyskomfortu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz